Sunday, March 14, 2010

macam mana buleh lupe?

That's exactly what had happened. I totally forgot abt my father's bday! How could that happen? Well for one thing, I was really distracted  due to an unforseen reason. A loved one had fallen ill. My mistake was, i did not put a reminder in my hp. That was an unforgivable mistake. Poor abah, he had to make an effort to remind his children abt his bday. Wow! that was a real blow to my conscience. Kesian abah!!!

Actually the date is so easy to remember 13.3.31. Angka2 nye sungguh mudah sekali. Cih bedebah, macam mana boleh lupa. Berkali2 memarahi diri sendiri tapi tak guna sebenarnye. Jadinye saya suruh anak2 cepat wish atuk mereka a happy birthday. Harap2 ini dpt meriangkan hati atuk mereka. Sampai hati betul diri ini hingga terlupa tarikh yg begitu bermakna. Abah dah 79 tahun. Saya berdoa agar abah sentiasa sihat utk beramal ibadat dan hepi selalu.

1 comments:

Aidi-Safuan said...

huhu...selamber luper. abah! sila marah dier nih~

Post a Comment

Advertise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...